Nowe wsparcie serwisowe od Powersofta

2020-11-26
- - -

Przedłużenie gwarancji oraz  ochrona serwisowa dla Twoich wzmacniaczy Powersoft.

Produkowane przez firmę Powersoft wzmacniacze spełniają najwyższe standardy jakości. To bezkompromisowe podejście zapewnia urządzeniom włoskiego producenta reputację wytrzymałych, niezawodnych i godnych zaufania, dlatego wybierają je najlepsze ekipy nagłośnieniowe i instalatorzy na całym świecie.

W niektórych zastosowaniach wzmacniacze mogą być poddawane ekstremalnym wyzwaniom, co może wymagać dodatkowego wsparcia serwisowego. Wychodząc naprzeciw tym okolicznościom Powersoft wprowadził dwa elementy planu rozszerzonego wsparcia tj. opcję przedłużenia gwarancji (Warranty Extension) oraz opcję tzw. tarczy serwisowej (Service Shield). Obie dostępne łącznie lub indywidualnie jako dodatkowe usługi dla nowo zakupionych wzmacniaczy.

Przedłużenie Gwarancji

Dodatkowo na okres do trzech lat

Dzięki planowi wydłużenia gwarancji możesz zabezpieczyć serce swojego systemu nawet na dodatkowe trzy lata.
Ta usługa jest dostępna poprzez konto MyPowersoft na www.powersoft.com i może być zakupiona i aktywowana podczas pierwszego roku od zakupu wzmacniacza.

Tarcza serwisowa

W razie przypadkowego uszkodzenia

Ta opcja dodatkowa pozwala chronić Twoją inwestycję w razie przypadkowego uszkodzenia nie podlegającego gwarancji, w ciągu pierwszego roku od momentu zakupu,.
Tarcza serwisowa zapewni Ci wsparcie w formie jednej bezpłatnej naprawy wzmacniacza (lub jednej wymiany na nowy sprzęt w szczególnych wypadkach).
Ww. usługa jest dostępna poprzez konto MyPowersoft na www.powersoft.com i może być zakupiona i aktywowana podczas pierwszych 30 dni od zakupu wzmacniacza.

Obie opcje mogą być zakupione łącznie lub każda z nich indywidualnie. Uwaga! Zgłoś się po kod rabatowy do dystrybutora Powersoft w Polsce  firmy SoundTrade (http://soundtrade.pl / info@soundtrade.pl) w celu uzyskania 5% zniżki przy zakupie ww. usług.

POKAŻ WSZYSTKIE