Behringer 2600 – semi-modularny analogowy syntezator z 3 VCO i wielomodowym VCF w formacie 8U do montażu w racku.
Lata siedemdziesiąte to czas, kiedy syntezatory stawały się coraz lepsze, ponieważ coraz więcej muzyków wykorzystywało ten instrument i tworzyło muzykę, której nikt wcześniej nie słyszał. Wcześniejsze syntezatory były masywnymi i wyrafinowanymi urządzeniami, które kosztowały tysiące dolarów, ale w 1971 roku Alan R. Pearlman i Dennis Colin starali się stworzyć bardziej przenośną wersję swojego masywnego syntezatora modułowego ARP 2500, którą można by używać w warunkach koncertowych i która byłaby przystępna cenowo. Z tej koncepcji wyszedł semi-modularny syntezator ARP 2600, który stał się natychmiastowym hitem i został bardzo ciepło przyjęty przez wielu renomowanych muzyków, w tym Edgara Wintera, Pete’a Townshenda, Herbiego Hancocka i Jean-Michela Jarre’a.
Niezwykle przystępnym cenowo i wyposażonym w jeszcze większa ilość funkcji, hołdem dla tego kultowego syntezatora jest właśnie Behringer 2600.Wyczaruj praktycznie każdy dźwięk, jaki można sobie wyobrazić z niesamowitą finezją i łatwością. W pełni analogowa ścieżka sygnału oparta jest na autentycznym obwodzie ARP 2600 z lat 70. z parowanymi tranzystorami i tranzystorami JFET. Posiadanie 2600 jest jak posiadanie kawałka historii, który pozwala na odtworzenie ponadczasowych klasyków lub ukształtowanie własnej muzycznej ścieżki.
Główne cechy:
- Niesamowity syntezator analogowy z potrójną konstrukcją VCO pozwala na tworzenie niesamowicie tłustych brzmień
- Autentyczne odwzorowanie oryginalnych układów „2600” z parowanymi tranzystorami i tranzystorami JFET
- Architektura semi-modularna nie wymaga patchowania w celu uzyskania natychmiastowych efektów
- 3 VCO, każdy z trybem LFO, wejściami FM i wyjściami Z różnymi kształtami fali dla ogromnej palety możliwości tonalnych.
- Wielomodowy VCF z dedykowanym wyjściem filtra dolnoprzepustowego z dodatkowym przełączanym wyjściem high / notch
- Niesamowita gama modułów, w tym modulator pierścieniowy, procesor opóźnienia, sample & hold, wyzwalacz Schmitta i śledzenie obwiedni
- Generatory obwiedni ADSR i AR z przełączanym time factor
- Realistyczny cyfrowy pogłos sprężynowy dla inspirujących efektów dźwiękowych
- Generator szumów z płynną zmianą „koloru”
- 2 dedykowane LFO z wyjściami impulsowymi i sinusoidalnymi
- Opcja przełączanego filtra końcowego (PFD) / falownika w procesorze napięciowym
- Wejście różnicowe (+/-) VCA z liniowymi i wykładniczymi wejściami sterującymi
- Dodatkowe funkcje obejmują tłumik, mikser, falownik, ogranicznik prędkości narastania i 4-drożny multiplexer dla kreatywnej elastyczności patchowania
- Zewnętrzne wejście audio do przetwarzania zewnętrznych źródeł dźwięku
- 58 suwaków i 15 przycisków zapewnia bezpośredni dostęp do wszystkich parametrów w czasie rzeczywistym
- 83 Wejścia / wyjścia do patchowania dla maksymalnej elastyczności konfiguracji
- Wyjście słuchawkowe wysokiej mocy z kontrolą poziomu
- Kompleksowa implementacja MIDI z wyborem kanału MIDI i priorytetu głosu
UWAGA! Pomimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że umieszczone opisy, zdjęcia i podane ceny nie zawierają uchybień lub błędów. Nie mogą być one jednak podstawą do jakichkolwiek roszczeń. Informujemy też, że zestawienia towarów i cen podane na naszych stronach nie są ofertą w świetle przepisów kodeksu cywilnego. SoundTrade zastrzega sobie prawo do zmiany cen i opisów bez uprzedniego powiadomienia.