Serwis

Prowadzimy serwis bezpłatny w ramach gwarancji lub ochrony reklamacyjnej oraz odpłatny (pogwarancyjny) sprzętu następujących marek: Aston Microphones, Audient, Auratone*, Behringer*, beyerdynamic, Bugera*, dBTechnologies, EAW, Eurocom*, Hamilton, Klark Teknik*, Midas*, Powersoft**, Tannoy*, TC Electronic*, TC Helicon*, Turbosound*.

*Marka objęta ochroną reklamacyjną – zapoznaj się z jej warunkami.

**Szczegółowe warunki gwarancji dostępne są na stronie producenta – powersoft.com

Jak zgłosić usterkę?

Zgłoszenie urządzenia do serwisu realizowane jest:

poprzez sklep / podmiot

w którym dokonano zakupu urządzenia

bezpośrednio w serwisie SoundTrade

ul. Kineskopowa 1, 05-500 Piaseczno

Do zgłoszenia naprawy należy dołączyć:

  • dowód zakupu lub jego kopię,
  • wypełnioną kartę gwarancyjną (jeżeli dotyczy),
  • szczegółowy opis usterki,
  • adres email i telefon kontaktowy,
  • adres zwrotny (w przypadku wysyłki kurierem),
  • dane do faktury (w przypadku naprawy odpłatnej).

Koszty i ryzyko dostarczenia przesyłki do serwisu ponosi nadawca. Sprzęt musi być zabezpieczony w opakowaniu umożliwiającym jego bezpieczną odsyłkę. Do sprzętu należy dołączyć wyczerpujący opis usterki. Powinien on być również dostarczany w stanie umożliwiającym wykonanie diagnostyki lub naprawy. W przypadku potrzeby podjęcia dodatkowych czynności np. usunięcia zabrudzeń lub zabezpieczenia do transportu, zastrzegamy sobie prawo do naliczania dodatkowych opłat za takie czynności. 

Nieuzasadniona reklamacja może skutkować naliczeniem opłaty serwisowej w wysokości min. 120 zł netto + VAT. Koszt ekspertyzy napraw odpłatnych wynosi min. 120 zł netto + VAT. Roboczogodzina usługi serwisu to 180 zł netto + VAT.

Kontakt

Serwis udziela szczegółowych informacji o dokonanych lub toczących się naprawach oraz w zakresie wyceny i aspektów technicznych dokonywanych napraw wyłącznie drogą mailową. Podstawą udzielenia informacji jest posługiwanie się w korespondencji poprawnym symbolem sprzętu nadanym przez producenta oraz prawidłowym numerem seryjnym urządzenia.

Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres: serwis@soundtrade.pl oraz nr telefonu: 22 632 02 85 wew. 3

Serwis czynny w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00

Części zamienne

Z przyczyn technicznych firma SoundTrade nie prowadzi sprzedaży części zamiennych wykorzystywanych do napraw sprzętu. Firma SoundTrade wykonuje tylko i wyłącznie usługi naprawy sprzętu dostarczonego w całości do serwisu.

Informujemy, że – zgodnie z decyzją producenta – od 1 kwietnia 2017 r. nasz serwis nie obsługuje napraw następujących, wycofanych ze sprzedaży, urządzeń Powersoft:

  • wzmacniacze serii Q i D (włączając produkty OEM),
  • wzmacniacze serii LD i LQ,
  • urządzenia serii QTU, moduły PowerMod
  • moduły PowerMod.

©SoundTrade 2021 Realizacja: AldarteWeb / code: estinet.pl