Serwis

Prowadzimy serwis bezpłatny w ramach gwarancji lub ochrony reklamacyjnej oraz odpłatny (pogwarancyjny) sprzętu następujących marek: Aston Microphones*, Audient, Behringer*, beyerdynamic, Bugera*, dBTechnologies, EAW, Eurocom*, FBT Audio Contractor, Hamilton, Klark Teknik*, Midas*, Powersoft**, Tannoy*, TC Electronic*, TC Helicon*, Turbosound*.

*Marka objęta ochroną reklamacyjną – zapoznaj się z jej warunkami.

Marki objęte gwarancją – zapoznaj się z jej warunkami.

**Szczegółowe warunki gwarancji dostępne są na stronie producenta – powersoft.com

Jak zgłosić usterkę?

Zgłoszenie urządzenia do serwisu realizowane jest:

poprzez sklep / podmiot

w którym dokonano zakupu urządzenia

bezpośrednio w serwisie SoundTrade

ul. Kineskopowa 1, 05-500 Piaseczno

Do zgłoszenia naprawy należy dołączyć:

  • dowód zakupu lub jego kopię,
  • wypełnioną kartę gwarancyjną (jeżeli dotyczy),
  • szczegółowy opis usterki,
  • adres email i telefon kontaktowy,
  • adres zwrotny (w przypadku wysyłki kurierem),
  • dane do faktury (w przypadku naprawy odpłatnej).

Koszty i ryzyko dostarczenia przesyłki do serwisu ponosi nadawca. Sprzęt musi być zabezpieczony w opakowaniu umożliwiającym jego bezpieczną odsyłkę. Do sprzętu należy dołączyć wyczerpujący opis usterki. Powinien on być również dostarczany w stanie umożliwiającym wykonanie diagnostyki lub naprawy. W przypadku potrzeby podjęcia dodatkowych czynności np. usunięcia zabrudzeń lub zabezpieczenia do transportu, zastrzegamy sobie prawo do naliczania dodatkowych opłat za takie czynności. 

Warunkiem koniecznym (ale nie jedynym) do uznania naprawy jako bezpłatnej jest oryginalny i czytelny numer seryjny na reklamowanym produkcie lub załączonym do tego produktu opakowaniu.

Nieuzasadniona reklamacja może skutkować naliczeniem opłaty serwisowej w wysokości min. 120 zł netto + VAT. Koszt ekspertyzy napraw odpłatnych wynosi min. 120 zł netto + VAT. Roboczogodzina usługi serwisu to 180 zł netto + VAT.

Kontakt

Serwis udziela szczegółowych informacji o dokonanych lub toczących się naprawach oraz w zakresie wyceny i aspektów technicznych dokonywanych napraw wyłącznie drogą mailową. Podstawą udzielenia informacji jest posługiwanie się w korespondencji poprawnym symbolem sprzętu nadanym przez producenta oraz prawidłowym numerem seryjnym urządzenia.

Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres: serwis@soundtrade.pl oraz nr telefonu: 22 632 02 85 wew. 2

Serwis czynny w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00

Części zamienne

Z przyczyn technicznych firma SoundTrade nie prowadzi sprzedaży części zamiennych wykorzystywanych do napraw sprzętu. Firma SoundTrade wykonuje tylko i wyłącznie usługi naprawy sprzętu dostarczonego w całości do serwisu.

Informujemy, że – zgodnie z decyzją producenta – od 1 kwietnia 2017 r. nasz serwis nie obsługuje napraw następujących, wycofanych ze sprzedaży, urządzeń Powersoft:

  • wzmacniacze serii Q i D (włączając produkty OEM),
  • wzmacniacze serii LD i LQ,
  • urządzenia serii QTU, moduły PowerMod
  • moduły PowerMod.

©SoundTrade 2021 Realizacja: AldarteWeb / code: estinet.pl